| YANKBUGSY |
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
new start xD
Monday, April 8, 2013 • 6:32 AM • 0 comments
fuhhhhh , wahh .. da brhbuk sgt ni blog nih .. sori laa ea .. Cik Yank

tpksa prgi brkhidmat utk ngara lahh . hehe .. it has been almost 1  month since i leave my

 beloved PLKN .. -_- tgn ke bahu mata ke atas .. hehe .. tp ak emg rindukn PLKN laa

 .. sume jrultih . baek ape dorg tu .. cgu rizal nsem kot .. tp grg .. aauummm . singa jntan mngmuk

 .. ak knl rmai kwn .. byk bngsa .. ta pnah ckp ngan cina n india .. ttbe jd kwn . fabulosaaa ..

 hope ak dpt wt lg rmai kwn kt u nti .. ak ta mnyesal prgi sne mybe sbb ak jpe dot dot dot kot :))

 .. amboi .. snyum spa ke tlinga kot . hehe .. new envronment .. new thinking n new guy :D

 ..goodbye to all the rubbish that make my life as a disaster .. n welcome to my new soul . love u katun <3


dak dorm P2 


baju dorm :)





mlm dinner 


katun <3


polis yg penat di hari mngundi 


cgu rizal 


bestie kt PLKN 


p/s : credit to all ex kcgc .. korg da bgi ak stu pnglmn yg sgt ebat mse g plkn n tenkiu to all my teacher at kcgc .. korg emg tbaek lahh .. love u all . <3



PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* Blablabla for short. I'm 18 y/o and study at UITM Alor Gajah. I love kpop and love my family;
Shout !
"leave your footprint :3
Memory
make tomorrow a batter day ,, so smile :)
  • new starts ..

  • Big Clap!
    owner :Amira Izyan
    heartbeat : poda mimy katun
    Pictures : blogskin
    Best View : my parent